Sposoby zasileń, problemy z zasileniami

Jak sprawdzić stan i ważność konta?



Wpisz w telefonie *100# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie („zieloną słuchawkę”). W odpowiedzi otrzymasz informację o ilości środków na koncie oraz o tym, do kiedy możesz je wykorzystać.

Dodatkowo po każdym połączeniu otrzymasz SMS z informacją o długości trwania połączenia oraz o jego koszcie (opcję tę można wyłączyć) .

Sprawdzanie konta za pomocą krótkich kodów jest bezpłatne.



Jak mogę zasilić konto?

Krótkie kody

Czy istnieje możliwość dokonania zasilenia z numeru abonamentowego numeru Simplus?

Tak, umożliwia to Promocja "Zasilam kartę w Plusie". Promocja daje możliwość zlecenia jednorazowego lub cyklicznego zasilenia konta Simplus. Niezależnie od dnia złożenia dyspozycji cyklicznego zasilenia, konto Simplus zawsze zasilane jest ostatniego dnia okresu rozliczeniowego numeru abonamentowego -szczegóły w Regulaminie Promocji "Zasilam kartę w Plusie"

Czy mogę dokonać zasilenia numeru Simplus za punkty zgromadzone w Programie 5 Plus na moim koncie abonamentowym?



Tak, przy zgromadzeniu pewnej ilości punktów w Programie 5 Plus istnieje możliwość zasilenia konta Simplus - szczegóły na stronie Programu 5 Plus. Należy pamiętać, że zasilenia za punkty nie aktywują dodatkowych promocji czy pakietów uruchamianych za zasilenia



Dlaczego zasilenie kwotą 30 zł nie przedłużyło okresu ważności konta o kolejne 30 dni na usługi wychodzące?



Okresy ważności konta w Simplus nie są sumowane. Jeżeli konto zostało zasilone kwotą 50 zł okres jego ważności przedłuży się o 90 dni od dnia zasilenia. Następne zasilenie konta kwotą mniejszą, np. 30 zł w okresie do 60 dni od dnia zasilenia konta kwotą 50 zł nie przedłuży okresu ważności konta, gdyż okres ważności konta po zasileniu kwotą 50 zł jest okresem dłuższym - bardziej korzystnym dla Klienta.



Czy mogę dokonać transferu środków z jednego numeru Simplus na drugi?



Nie, w usłudze Simplus nie ma możliwości transferów środków pomiędzy kontami Klientów Simplus.


Gdzie mogę uzyskać biling połączeń oraz wiadomości SMS z numeru Simplus?



Tak, jeżeli Klient dokonał rejestracji. Szczegółowy biling połączeń oraz wiadomości SMS wychodzących za okres do 120 dni wstecz od dnia złożenia wniosku można uzyskać tylko w Salonach Firmowych sieci Plus . Biling jest dodatkowo płatny w wysokości 30,50 zł z VAT



Czy uzyskam biling połączeń oraz wiadomości SMS z numeru Simplus za okres, w którym numer nie był zarejestrowany?



Nie, biling można uzyskać tylko za okres od chwili rejestracji Klienta, jednak nie dłuższym niż 120 dni wstecz.



Czy mogę uzyskać biling połączeń oraz wiadomości SMS przychodzących na numer Simplus?



Nie. Polkomtel S.A. zgodnie z Cennikiem usług udostępnia tylko biling usług wychodzących



Czy Polkomtel może zażądać ode mnie wysłania kodu z telekarty?



Nie. Nie należy przesyłać kodu z telekarty zasilającej osobom trzecim lub doładowywać innych kart, jeśli właściciel nie jest znany. Polkomtel nie prowadzi żadnych akcji promocyjnych, które wymagałyby zasilenia konta innego użytkownika lub przesłania kodu doładowującego w odpowiedzi na e-mail bądź SMS.



Jak zasilić konto, gdy jestem za granicą



Zasilenie "Na raz, dwa, trzy"

W czasie pobytu za granicą najwygodniej jest zasilić konto przy pomocy Telekarty Simplus.

Konto możesz zasilić metodą "Na raz, dwa, trzy" - wpisz w telefonie: * 123 * TELEKOD# i naciśnij przycisk 'zadzwoń' (TELEKOD oznacza 14-cyfrowy kod z Telekarty zasilającej). Jeżeli zapomniałeś zabrać ze sobą Telekarty zasilające lub wykorzystałeś je podczas pobytu za granicą, możesz poprosić o pomoc osobę przebywającą w Polsce. Twoje konto może zostać zasilone:

  • z telefonu w sieci Plus za pomocą usługi "Na raz, dwa, trzy",
  • z innego telefonu przez połączenie z numerem 0-22 6075555 - należy podać numer telefonu Simplus, który ma być zasilony, oraz TELEKOD z Telekarty zasilającej.

Zasilenie "Na ósemkę SMS-em "

Za granicą możesz także korzystać z zasilenia "Na ósemkę SMS-em", nie posiadając Telekarty. Opłata za wysyłanie SMS-a pod numer 8080 w Roamingu jest zgodna z cennikiem.

Uwaga! Zasil konto za pomocą usługi "Na ósemkę SMS-em", zanim limit zostanie wyczerpany i jednocześnie zablokowane zostaną SMS-y wychodzące i rozmowy w Roamingu.

Jeśli masz dostęp do internetu, konto Simplus możesz także zasilić korzystając z opcji Zasilenie Online.

Zasil konto Online:

Wejdź na zasilenia.simplus.pl



Co robić, gdy nie mogę odczytać cyfr zasilających konto na karcie zdrapce?



Jeżeli podczas usuwania warstwy zabezpieczającej telekod na telekarcie zdrapałeś część telekodu (lub cały telekod) i nie możesz odczytać cyfr zasilających konto, wydrukuj "Formularz zgłoszeniowy Klienta o trudnościach z zasileniem konta", wypełnij wszystkie pola oraz wraz z oryginałem telekarty złóż w najbliższym punkcie sprzedaży sieci Plus lub prześlij listownie na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3,
02-676 Warszawa

Pobierz formularz zgłoszeniowy



Przypadkowo zdrapałem kod zasilający.
Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy?



Tak. Należy udać sie do punktu Plusa z tą uszkodzoną kartą. Karta zostanie przesłana do "centrali", po sprawdzeniu zasilenie nastąpi automatycznie, w ciągu maksymalnie 30 dni.



Dlaczego pomimo zasilenia konta nie przesunęła mi się o odpowiedni czas data ważności?



W simplusie data ważności przesuwa się od dnia zasilenia a nie od poprzedniej daty ważności.



Jak skonfigurować telefon na odbiór Internetu, wapu oraz na wysyłanie i odbiór mms?

Mam problem z wysłaniem SMS-ów, co zrobić?



Należy sprawdzić numer centrum wiadomości, format, okres ważności. Nr Centrum to +48601000310 (trzeba go zapisać w ustawieniach – na ten nr nie dzwonimy!); format to „tekst” lub „standard”; okres ważności to „maksimum”.



Jak odsłuchać nagraną wiadomość na poczcie głosowej



Nie możesz lub... nie chcesz odebrać połączenia. Zdarza ci się z kimś rozmawiać i przerwać w pół słowa aby odebrać telefon? Już nie musisz się wszędzie spieszyć. Dokończ oglądać mecz lub przymierz bluzkę, którą chcesz kupić. Poczta Głosowa odbierze za Ciebie, a następnie przekaże pozostawioną wiadomość, dając gwarancję, że o niczym nie zapomni.

Odbierać wiadomości i dzwonić na skrzynkę można zarówno w kraju jak i za granicą. Wystarczy, że połączysz się z numerem +48601222222. Możesz także przekierować połączenia, które otrzymujesz gdy rozmawiasz z inną osobą lub gdy masz wyłączony telefon, na numer Poczty Głosowej +48601222222.

Zapraszamy nowych użytkowników Poczty Głosowej do sprawdzenia możliwości usługi. Wystarczy, że w menu telefonu przekierujesz połączenia na numer +48601222222.



W aktywnych usługach mam wyłączoną pocztę głosową. Lecz ta usługa jest nadal aktywna. Co mam zrobić?



Należy wprowadzić kod na aktywację usługi poczty głosowej *122*11# po czym należy wprowadzić raz jeszcze kod na wyłączenie *122*00# co spowoduje zrestartowanie poczty głosowej i będzie ona wyłączona



Jak włączyć roaming i korzystać z Simplusa w roamingu?



Jak włączyć roaming i korzystać z Simplusa w roamingu?

Usługa Roaming umożliwia Klientom wykonywanie i odbieranie połączeń, a także wysyłanie i odbieranie SMS-ów w sieciach zagranicznych operatorów.

Jak aktywować usługę?

Przed wyjazdem za granicę należy dokonać aktywacji usługi.

Aktywacja usługi jest bezpłatna.

Aktywacja usługi: wpisz w telefonie *101*11*01# i naciśnij przycisk 'zadzwoń"

Roaming zostanie aktywowany.

Uwaga! Jeżeli wcześniej był aktywny GPRS należy go dezaktywować (kody: *101*00*02# lub *101*00#) przed aktywacją Roamingu.

Dezaktywacja usługi: wpisz w telefonie *101*00*01# i naciśnij przycisk 'zadzwoń'

Roaming zostanie dezaktywowany.

Jak zadzwonić?

  • Wpisz w telefonie *111*NUMER_TELEFONU# (numer telefonu poprzedź numerem kierunkowym kraju, do którego dzwonisz, dla Polski - 48, np.: *111*486xxyyyyyy#).
  • Naciśnij przycisk 'zadzwoń'.
  • Na ekranie telefonu otrzymasz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  • Poczekaj, system do Ciebie oddzwoni.
  • Zaakceptuj połączenie przez naciśnięcie przycisku.
  • Usłyszysz komunikat o maksymalnym czasie rozmowy.
  • Połączenie zostanie zrealizowane.
  • Po zakończeniu rozmowy wystarczy się rozłączyć.

Uwaga! Naliczanie opłat rozpoczyna się w momencie odebrania połączenia przez osobę do której dzwoniłeś.

Jak odebrać połączenie?

Połączenie przychodzące jest sygnalizowane tak samo jak połączenie przychodzące w kraju. Aby rozpocząć rozmowę, wystarczy, że zaakceptujesz połączenie przychodzące.

Uwaga: Pamiętaj, że w przeciwieństwie do połączeń przychodzących w Polsce za połączenia przychodzące w Roamingu pobierana jest zawsze opłata.

Naliczanie opłat rozpoczyna się w chwili odebrania połączenia w Roamingu zgodnie z cennikiem obowiązującym dla Twojej taryfy:

Jak wysyłać i odbierać SMS'y?

SMS-y wysyłasz identycznie jak w kraju. Nie zapomnij tylko wpisać przed numerem telefonu, na który wysyłasz SMS-a, numeru kierunkowego kraju, do którego wysyłasz wiadomość.

Za wysyłanie SMS-ów w roamingu naliczana jest stała opłata zgodnie z cennikiem obowiązującym dla Twojej taryfy.

Jak korzystać z Poczty Głosowej?

Kiedy będziesz korzystać z Roamingu, Poczta Głosowa nie będzie do Ciebie oddzwaniała. Jeżeli zostanie nagrana wiadomość głosowa, dostaniesz SMS-a z informacją.

Wiadomość możesz odsłuchać w dowolnej chwili ze swojego telefonu wpisując: *111*48601222222# i naciskając przycisk 'zadzwoń'.

Uwaga: Połączenie z Pocztą Głosową podlega opłacie jak dla połączeń wychodzących do Polski, zgodnie z cennikiem obowiązującym dla Twojej taryfy.



Dlaczego nie mogłem dodzwonić się do Polski kiedy byłem za granicą?



Dzwoniąc z zagranicy należy wprowadzić kod *111*nr kierunkowy kraju, nr telefonu# i zielona słuchawka. Należy pamiętać, że telefon oddzwania i trzeba takie połączenie odebrać, odsłuchać komunikat i czekać na przekierowanie.



Pakiety: okresy ważności, problemy z pakietami

Wprowadzam krótki kod, a on nie działa, dlaczego?



Każdy kod należy zatwierdzić przyciskiem „zadzwoń” (np. zielona słuchawka).



Jaki jest okres ważności dowolnego pakietu (np. minut)?



Ważność posiadanych pakietów najlepiej sprawdzić wpisując kod *121# i nacisnąć „zieloną słuchawkę” .



Mam wykupiony pakiet sms-owy, ale pieniądze są z konta pobierane (za smsy).



Pakiety sms dotyczą numerów z sieci Plus. Należy sie upewnić, czy numer na który piszemy, nie został przeniesiony do innej sieci.



Dlaczego pobierana jest opłata za CZASOUMILACZ, choć żaden utwór nie jest w moim telefonie odtwarzany?



Każdy utwór zakupiony w usłudze Czasoumilacz ma ważność 6 miesięcy. natomiast sama usługa jest na koncie aktywna do czasu jej wyłączenia ( w tym też okresie pobierana jest opłata 2zł/miesiąc). Po okresie 6 mies. należy wykupić inny utwór i ustanowić dla niego reguły. Czasoumilacz można wyłączyć bezpłatnym smsem DEZAKTYWACJA wysłanym na nr 80333.



Dlaczego przy posiadanym pakiecie Maxi minuty, gdy dzwoni się na nr Plusa może być pobierana opłata?



Taka sytuacja ma miejsce, gdy numer jest ustawiony w usłudze Tańsze Numery. Ta usługa jest zawsze rozliczana pierwsza, przed pakietami minut.



Czym w taryfie Twój Profil różni się Swobodny Numer za 10 zł od Bliskich Numerów za 5 zł?



Swobodny Numer może być ustawiony na koncie jeden, opłata za niego wynosi 10 zł na 30 dni, ale można go łączyć z profilami - 29gr do największych sieci ,19gr do Plusa lub Darmowe minuty w Plusie ( z jednym z nich). Bliskie Numery mogą być ustawione na koncie trzy, opłata za jeden na 30 dni to 5zł, natomiast nie można ich łączyć z innym profilem.



Dlaczego, gdy mam włączony pakiet internetowy, a oglądam filmy i telewizję w telefonie opłaty pobierane są z konta, a nie z pakietu?



Oglądanie telewizji w telefonie bądź filmów np. w serwisie youtube.pl nie są objęte transmisją pakietową, jest to transmisja strumieniowa opłaty to 0,49zł/min.



Dlaczego po wprowadzeniu dowolnego kodu na aktywację usługi nic się nie dzieje?



Zgodnie z regulaminem, każda aktywacja może potrwać do 24 godzin.



Inne

Czy z Simplusa można przejść na Mixa i dostać nowy telefon za 1 zł z zachowaniem starego numeru?

Tak. Należy udać się do dowolnego punktu Plusa i zgłosić chęć konwersji. Na miejscu można sprawdzić interesujące telefony oraz dowiedzieć się, jakie dokumenty potrzebne będą do umowy.

Jak sprawdzić, czy numer, do którego dzwonię należy do sieci Plus

Jak powrócić do wcześniejszej taryfy Simplus?

Zakup zestawu startowego z taryfą Twój Profil lub zmiana taryfy na Twój Profil uniemożliwia powrót/zmianę taryfy na jedną ze starszych taryf Simplus.

Po jakim czasie niekorzystania z numeru Simplusa jest on wyłączany?

Numer musi być zasilony przynajmniej raz na 365 dni, żeby nie został trwale wyłączony.

Jak zablokować powiadomienia SMS o czasie i koszcie połączenia

Należy wpisać kod: *101*11*06# i nacisnąć „zieloną słuchawkę”