mPay - płać telefonem

Teraz masz również możliwość zapłacenia za parkowanie w Warszawie.

Nie musisz szukać parkomatu, nie potrzebujesz monet, a opłata naliczona jest dokładnie za czas postoju. System jest prosty i wygodny, jak telefonowanie.

Opłaty za parkowanie naliczane są wg normalnej taryfy ustalonej przez ZDM. Płacąc w systemie mPay ponosimy dokładnie te same koszty jak w przypadku innych form płatności (gotówka, karta miejska).

Szczegóły znajdziesz na stronie mPay.

mPay jest również usługą, która pozwoli Ci na zapłacenie za pomocą telefonu komórkowego w kawiarni, restauracji, za taksówkę lub za zakupy w Internecie.

Jak aktywować usługę

Usługa mPay działa na wszystkich istniejących na rynku modelach telefonów działających w Plusie. Nie wymaga także żadnych dodatkowych terminali dla akceptacji transakcji (potwierdzenie płatności może być przyjmowane na telefon komórkowy). Aby aktywować usługę należy wykonać przelew bankowy na dowolną kwotę na rachunek:

mPay S.A.
ul. Grochowska 21a
04-186 Warszawa
numer konta: 42 1750 0009 0000 0000 0711 1088

podając w tytule przelewu 9-cyfrowy numer telefonu komórkowego , który ma zostać zasilony np. 601130000

Po wykonaniu połączenia należy zgodzić się na założenie konta. Otrzymasz SMS-a z potwierdzeniem, że konto jest założone. Zadzwoń wtedy jeszcze raz pod numer *145# i zdefiniuj swój kod PIN, którym trzeba potwierdzać swoje transakcje.

Ważne

  • Całość kwoty wpłaconej na rachunek mPay może być wykorzystana do płatności za pomocą usługi mPay.
  • Nie ma żadnej minimalnej kwoty jaka musisz wpłacić. Możesz zatem najpierw przelać małą kwotę i sprawdzić, jak działa mPay.
  • Informacja o dostępności środków do wykorzystania zostanie przesłana do Ciebie automatycznie SMSem.
  • Przy dokonywaniu pierwszej transakcji automatyczny system poprosi Cię o nadanie dowolnego, wymyślonego przez Ciebie numeru PIN, który zabezpiecza każdą Twoja płatność mPay.
  • Czas, w ciągu którego konto mPay zostanie doładowane zależy od czasu realizacji przelewu przez bank.
  • Stan konta mPay oraz dostępność środków pieniężnych można sprawdzić wpisując do telefonu krótki kod: *145*000000#

Jak płacić

Płacenie poprzez mPay jest niezwykle proste i zawsze dokonywane w ten sam sposób, niezależnie od rodzaju transakcji.

Aby zapłacić, należy wykonać kilka prostych kroków:

Upewnij się, czy w wybranym punkcie możesz skorzystać z płatności mPay. Punkty takie
oznakowane są naklejką z logo mPay. Po przyjęciu przez sprzedawcę zamówienia poinformuj go, że będziesz płacił telefonem.

Krok 1.
Połącz się z systemem mPay i podaj numer mPayID widoczny na naklejce z logo mPay. Możesz to wykonać dzwoniąc na numer *145*numer_mPayID#, np.: *145*123456#

Krok 2.
Sprawdź na telefonie opis transakcji I jeżeli jest poprawna, zaakceptuj płatność wprowadzając swój kod PIN (ustalany przez Ciebie podczas pierwszej transakcji) .
Otrzymasz SMSa z informacją zwrotną o przyjęciu transakcji do realizacji. Możesz rozłączyć połączenie. mPay zablokuje na Twoim koncie środki płatnicze na rozliczenie transakcji i prześle potwierdzenie sprzedawcy.

Krok 3.
Możesz odebrać zapłacony towar
Dodatkowo otrzymasz SMS z potwierdzeniem transakcji. Znajdzie się w nim jej szczegółowy opis. Na
końcu wiadomości znajdziesz również krótką informację od sprzedawcy.

Opłaty

Obecnie nie są naliczane opłaty za połączenia z systemem mPay.

Gdzie możesz zapłacić poprzez mPay - to już ok. 1 500 punktów, aktualną listę punktów znajdziesz na stronie usługi mPay.

Kontakt
Tel. 022 541 88 88 ; 0-80-145-6729
Email: bok@mpay.com.pl
Dodatkowe informacje dostępne w serwisie www.mpay.pl

Doładuj swoje konto telefonem! To proste i wygodne.

Skorzystaj z usługi Mpay. Zasil swoje konto telefonem. Wybierz numer: *145*numer_telefonu*kwota#, gdzie numer_telefonu to 9-cyfrowy numer naszego telefonu komórkowego, który chcesz doładować.
Przykład:
Jeśli chcesz doładować telefon o numerze 601490720 kwotą 20PLN, wybierz: *145*601490720*20#
Jeżeli telefon jest typu prepaid i doładowanie przebiegło pomyślnie, otrzymasz SMS od mPay z potwierdzeniem transakcji oraz SMS od operatora o doładowaniu konta. W przeciwnym wypadku transakcja zostanie anulowana, a środki płatnicze zwrócone klientowi. W ten sposób można doładować tylko swój telefon.